Praca nie musi być nudna ! Najdziwniejsze i najzabawniejsze historie z rynku pracy - wyszukuje redakcja GazetaPraca.pl
Kategorie: Wszystkie | Ogólne | W Polsce | Za granicami
RSS
środa, 28 czerwca 2006

robimy dzisiaj bazę szkoleń EFS - to szkolenia dla pracowników firm, dofinansowane przez UE. Firmy nie ponoszą wszystkich kosztów związanych ze szkoleniem, tylko ich część co jest z kolei uzależnione od wielkości firmy

jednak nie jest to tak istotne jak to czy wyszukiwanie szkoleń w województwie małopolskim powinno pokazywać też te szkolenia, które dostępne są dla firm z całego kraju

problem ogromny, bo od jego rozwiązania będzie zależało jak będzie pracowała nasza wyszukiwarka

a więc otwieram ogólną debatę na temat: czy małopolska to część Polski tylko z nazwy czy też geograficznie, tu cytat z wymiany maili:

"caly kraj to wiekszy zbior niz malopolskie

w bazie caly kraj mieszcza sie wszystkie wojewodztwa

a w bazie malopolskie nie miesci sie lubuskie"

jak więc jest ;o))

PS
pojawiła się również kwestia opolskie(go) województwa, bo czy opolskie to część (mał)opolskie(go)? ale ten problem wydaje się już nierozwiązywalny ;)

15:58, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 27 czerwca 2006

wczoraj był wielki upał

dziś jest wielki upał

jutro będzie upał?

apelujemy o sjestę dla Polaków ;o)

w innej części portalu porady jak walczyć z upałem, również poza pracą

12:35, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »
piątek, 23 czerwca 2006

dzisiaj mielismy szkolenie z basecampa

teraz projekt ruszy pelna para ;o)

dziekujemy Adas

11:28, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 22 czerwca 2006

przegladam sobie statystyke najczesciej wpisywanych zapytan w wyszukiwarke ofert na naszej stronie i na 7 miejscu znajduje haslo:

praca

to cudowne, ze duzej czesci uzytkownikom wydaje sie, ze byc moze sprzedajemy tu rowniez melony

jednak niestety oto wynik wyszukiwania melona ;o)

15:12, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »

i chce, żebyście to wiedzieli:

dzisiaj nic dla Was nie zrobimy

11:34, gazeta.praca , Ogólne
Link Komentarze (5) »
środa, 21 czerwca 2006

Zastanawiamy sie czy warto wprowadzic tego rodzaju funkcjonalnosc, ktora z Waszych glosow generowalaby chmurke tagow (tagami bylyby - nazwa dzialu, tytul artykulu...).

Czy ktos wogole korzysta z tagow?

moze chcemy przedobrzyc...

a moze jednak warto?

15:38, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »

Gazeta Wyborcza zorganizowala akcje. Akcje w terminie niby dobrym, bo przed wakacjami (w trakcie sesji ;), kiedy pewnie sporo mlodych mysli o wakacyjnym wyjezdzie. Tylko:

a. czy ci mlodzi (glownie studenci) akurat mysla o wyjezdzie na stale/dlugo - o tym jest akcja

b. czemu startowalo to w dluuuuugi likend (bylo na nim pysznie)

c. czy dyskusja na ten temat cokolwiek zmieni - maja wyjechac to wyjada, na wiejskiej i tak to maja na wsi

d. czy ktos zapomnial o tym, ze swiat zyje Mistrzostwami?


Strona akcji
Blog reporterów
Podcasty

14:44, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »

tak zaczynam kazdy dzien w pracy

wiec tego bloga zaczne w ten sam sposob

w koncu ma byc o pracy

13:40, gazeta.praca , Ogólne
Link Dodaj komentarz »
1 ... 41 , 42